Lymisan filosofia

Lymisan Hyvinvointipalveluiden arvoja ovat vastuullisuus, yksilöllinen ja ammattitaitoinen palvelu sekä kokonaisvaltainen hyvinvointi. 

Vastuullisuus merkitsee mm., että asiakkaan antamia ja kertomia tietoja ei välitetä eteenpäin ja asiakastiedot säilytetään huolellisesti ja turvallisesti. Yritykselle on tehty julkinen tietosuojaseloste sekä selosteet maksu-toimitus- ja palautusehdoista. Yritystä ylläpitää monipuolisesti kouluttautunut ammattilainen. Vastuullisuuteen lukeutuu myös se, että yritys ei harjoita aggressiivista mainontaa asiakkaitaan kohtaan.

Ammattitaitoinen ja yksilöllinen palvelu tarkoittaa, että asiakas ja hänen tarpeensa huomioidaan yksilöllisesti ammatillista osaamista hyödyntäen. 

Kokonaisvaltainen hyvinvointi tarkoittaa, että asiakkaalle on tarjolla laadukkaita tuotteita ja palveluja sekä vinkkejä ja inspiraatiota oman hyvinvointinsa lisäämiseen. Yrityksen verkkosivut on luotu sitä ajatellen, että sivuilla saa viettää rauhassa ja kiireettömästi omaa aikaa. Sivujen sisältö tarjoaa rauhoittumista, hyvää mieltä ja uutta toivoa elämään.

Yrityksen missiona on parantaa ihmisten kokonaisvaltaista hyvinvointia ja elämänlaatua tarjoamalla laadukkaita palveluja ja tuotteita verkossa.

Yrityksen visiona on luoda tunnettu sekä monipuolinen hyvinvoinnin palveluja tarjoava brändi.

Lymisan Hyvinvointipalveluiden logossa esiintyvä perhonen on valikoitunut yrityksen symboliksi, koska se edustaa iloa, uusiutumista ja vapautta.


"Ask yourself this question: If I did love myself, what would I do differently from what I'm doing now? And then do it!"

- Anita Moorjani -